Analytics en Big Data

Meten is weten

Dit aloude gezegde blijft ook in de wereld van de digitale marketing overeind. Als je een mooie website hebt en je bent goed vertegenwoordigd op de diverse social media, dan wil je natuurlijk ook weten wie de bezoekers zijn, hoe lang zij op je site blijven en welke artikelen het meest aanspreken. Met tools als Google Analytics kun je goed meten wat de effectiviteit van je digitale marketing-inspanningen is en weet je welke marketing uitingen wèl en welke niet werken. Hierdoor kun je de kosten zo laag mogelijk houden.

MAMA is Big in Data

Door de online interactie met je klanten kun je veel gegevens verzamelen over hun voorkeuren. Eerdere verkopen en direct klantcontact leveren heel veel geschikte data op, die weer gebruikt kunnen worden als basis voor verdere marketingacties, zoals email marketing. Effectieve online marketiing is altijd ‘data driven’. MAMA kan bedrijven helpen met alle facetten van data driven marketing: van het gebruiken van Google Analytics, tot het opzetten van Big Data-programma’s. Ook voor het uitvoeren van een grondige analyse van de reeds beschikbare klantdata beschikt MAMA over een snel toepasbaar programma.

 

Voor meer informatie neem contact op met MAMA

Laat MAMA weten waar ze je mee kan helpen

Bekijk alle producten en diensten van MAMA