23 september 2015

De Klantgerichte Organisatie

Klantgericht met Marketing Makkelijk

Alles begint en eindigt bij de klant

De commerciële processen van bedrijven zijn volledig veranderd door mobiel internet en het gebruik van de social media. Nu klanten er vooral voor kiezen om via de digitale weg contact te zoeken, moeten bedrijven alle processen ook afstemmen op de online economie.

Dit betekent meer dan alleen een mooie website en een Facebook-pagina van je bedrijf. Echt klantgericht werken begint al bij je productaanbod of -ontwikkeling. Kunnen inspelen op de vraag uit de markt vraagt aanpassingsvermogen van de hele organisatie. Meestal vergt dit een grote verandering van zowel de klantbenadering als de interne processen.

MAMA helpt jouw bedrijf met klantgericht ondernemen

MAMA maakt klantgericht werken makkelijk en heeft daarom samen met haar partners een portfolio van producten en diensten ontwikkeld, waarin alle aspecten van online marketing en digitaal klantcontact worden aangeboden.

De omslag naar klantgericht ondernemen voor jouw bedrijf kan met een aantal slimme tools en een goed CRM-systeem makkelijk worden gemaakt. MAMA heeft een team van specialisten en partners die hierbij kunnen helpen. Ons uitgebreide marketingprogramma biedt alle ingrediënten om jouw bedrijf hiermee verder te helpen.

 

Lees meer over online marketing voor bedrijven

Lees meer over MAMA’s werkwijze

 Voor meer informatie neem contact op met MAMA